środa, 17 września 2014

Zestaw w jesiennych barwach

Cześć,

wiem wiem dawno mnie tutaj nie było. Przepraszam za tą przerwę - potrzebowałam tego czasu aby odpocząć oraz przemyśleć sobie różne rzeczy. Postaram się od tej pory częściej tu zaglądać i oczywiście dodawać posty.

Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami, dlatego też w sklepach pojawia się coraz więcej ciepłych swetrów, kurtek, botek, kozaków czy szalików i czapek. Ta pora roku kojarzy nam się raczej z szaro-burymi kolorami - ja jednak uważam, iż kolory takie jak burgund czy khaki wcale nie są nudne i szaro-bure. Dlatego też zapraszam Was do zerknięcia na moja propozycję zestawu jesiennego właśnie z tymi barwami w roli głównej. Wystarczy do niego dobrać kurtkę, kilka dodatków i możemy spokojnie ruszać w miasto. :)

1. Spodnie - H&M / 2. Top - H&M / 3. Szal - H&M / 4. Botki - Mango / 5. Torebka - H&M

Możecie pomyśleć patrząc na ten zestaw, że jest on bardzo prosty i monotonny. Zgodzę się, że jest prosty bo właśnie taki ostatnio jest mój styl - skierowany na prostotę, gdyż ona jest najbardziej uniwersalna i najładniejsza. Nie jest on natomiast monotonny, powiewu świeżości dodają spodnie w kolorze khaki i piękna burgundowa torebka - zdecydowany must have tej jesieni (inne propozycje torebek w tym kolorze znajdziecie TUTAJ). :)

Jak Wam się spodobał zestaw??

Pozdrawiam, Marta :*


1 komentarz:

  1. świetny, idealnie dobrane kolory do nadchodzącej jesieni;)

    OdpowiedzUsuń