czwartek, 29 maja 2014

Kolekcja lakierów Essie Hide&Go Chic Wiosna 2014

Jak już pewnie widzieliście w ostatnim Haul'u zakupiłam kilka lakierów do paznokci. Dzisiaj przychodzę do Was z krótką recenzją i prezentacją kolorów z wiosennej kolekcji Essie Hide&Go Chic. Kupiłam zestaw 4 miniatur z tej kolekcji, gdyż bardzo podobały mi się kolory, a lakierów mam już tyle że kolejne 4 duże butelki zapewne nie byłyby wykorzystane. Dlatego też takie miniatury są bardzo przydatne i poręczne.

Zestaw Hide&Go Chic kupiłam na stronie MintiShop.


Kostka zawiera 4  mini lakiery o pojemności 5 ml:
- 861 Hide & Go Chic
- 862 Fashion Playground
- 863 Romper Room
- 864 Style Hunter



Tak lakiery prezentują się na paznokciach (po nałożeniu 2 warstw)...



  • Hide & Go Chic - lakier o takiej samej nazwie jak cała kolekcja, bardzo ładny ciemny błękit. Nakłada się bardzo równo i przy 2 warstwach mamy pełne pokrycie płytki paznokcia (bez żadnych prześwitów).
  • Style Hunter - dla mnie to zdecydowanie idealna czerwień, pod słońce może czasem wpadać w lekko różowy odcień. Również w pełni przykryty paznokieć pod 2 warstwami lakieru.
  • Fashion Playground - ten lakier to bardzo ładna mięta, ma lekkie srebrne drobinki, ale na paznokciach nie są one zbytnio widoczne, dopiero delikatnie pod słońce. Nie jest on tak mocno napigmentowany jak pozostałe trzy lakiery z kostki. By uzyskać całkowite pokrycie płytki potrzeba nałożyć trzy warstwy.
  • Romper Room - ten lakier jest zdecydowanie moim ulubieńcem ze wszystkich czterech lakierów. To bardzo ładny rozbielony róż troszkę ciemniejszy od Fiji z Essie (mojego ulubionego lakieru z tej firmy). Lakier pięknie się nakłada na paznokieć, bardzo równo i w dodatku jest bardzo mocno napigmentowany (do ładnego efektu wystarczyłaby nawet jedna warstwa lakieru).

Jak Wam się podobają kolory tych lakierów? Przygarnęłybyście któryś dla siebie?

Ja zdecydowanie najbardziej lubię lakiery z firmy Essie. Macie dla mnie może jakieś rekomendacje odnośnie kolorów idealnych na lato z tej firmy??

Pozdrawiam Marta :*

Ps. Jeśli interesuje Was oferta lakierów Essie to zapraszam stacjonarnie do drogerii Hebe i Super-Pharm oraz online na stronę MintiShop (logo, które skieruje Was bezpośrednio do tego sklepu znajduje się na moim blogu w prawym górnym rogu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz