piątek, 4 kwietnia 2014

OOTD #6: Wiosna... Cieplejszy wieje wiatr...

 Hej!

Dzisiaj mam dla Was wyjątkowo prosty zestaw. W takim stylu czuję się najlepiej. Bazę zestawu tworzą jasne dżinsy, biały t-shirt oraz skórzana kurtka (notabene wszystkie trzy rzeczy to must have w szafie każdej dziewczyny). Do wymienionej podstawy dodałam kilka prostych dodatków, w tym nowe (i już ulubione) szpilki w kolorze nude z modnymi ostatnio czubkami. Mam nadzieję, że stylizacja się Wam spodoba i będziecie chcieli zobaczyć ich więcej. ENJOY!

Kurtka - no name / T-shirt - H&M / Spodnie - Orsay / Apaszka - Primark (Allegro) / Torebka - Bershka / Zegarek - Aldo / Okulary - Kari / Buty - Sala Collection


Podoba się Wam zestaw??

Pozdrawiam Marta :*

7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz. więcej ootd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że pojawi się więcej stylizacji. Musze sobie tylko fotografa zorganizować :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie klasyczne zestawienia, jest super :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miły komentarz. :) Śledzę Twojego bloga już od dawna i podziwiam Twoja prace włożoną w jego rozwój, dlatego tym bardziej jest mi miło.
      Również życzę udanego weekendu.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. wyglądasz cudownie, doskonała stylizacja, szpilki bardzo mi się podobają ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja, oby częściej. Może filmik o włosach, czy coś zmieniłaś? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super szpileczki

    OdpowiedzUsuń