środa, 19 lutego 2014

Poziomkowa Panienka recenzuje #1: L'biotica Maska ACTIVE GOLD



KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Luksusowa hydrożelowa maseczka na tkaninie ACTIVE GOLD to profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu. Hydrożelowa maseczka do twarzy na bazie złota, kolagenu oraz kwasu hialuronowego o działaniu przeciwzmarszczkowym i rozświetlającym.
Podwyższona zawartość kolagenu bezpośrednio wpływa na zwiększenie elastyczności skóry, poprawia jędrność i pigmentację, a także spowalnia procesy powstawania zmarszczek. 
Zawarte w masce złoto, które dzięki składnikom aktywnym w optymalny sposób przenika do głębszych warstw skóry, wpływa wyjątkowo korzystnie na kondycję skóry nadając jej miękkość i blask.
Kwas hialuronowy intensywnie nawilża i odżywia skórę, dzięki czemu staje się ona wygładzona i silnie zregenerowana.
Dzięki nowoczesnej technologii substancje aktywne zawarte w masce są doskonale wchłaniane i wnikają nawet w głębokie warstwy skóry.
Maska hydrożelowa spełnia role filtra, który w połączeniu z ciepłotą ciała stopniowo uwalnia aktywne składniki i pomaga wnikać im w głębokie warstwy skóry.

Efekt widoczny już po pierwszym użyciu - skóra jest pięknie rozświetlona, miękka i wygładzona.

  EFEKT NA SKÓRZE:
  • nadaje efekt rozświetlenia skóry
  • hamuje proces powstawania zmarszczek
  • stymuluje produkcje kolagenu i elastyny
  • głęboko nawilża, odżywia i regeneruje


Skład: Aqua, Glycerine, Butylene glycol, Hydrolyzed collagen, Portulaca Olearcea Extract, Sodium Hyaluronate , Gold, Ceratonia Siliqua Gum, Allantoin, Hydrogenated Castor Oil, Chondrus, Cripus, Agar, Xanthan gum, Carbomer, Disodium EDTA, Mamamelis Virginiana (with hazel) Extract, Beta-Glucan, Mica, Titanium Dioxide, Ci77491, Methylisothiazolinone, Parfum.

Cena: 17 zł / 25g (dostępna w sklepie internetowym oraz stacjonarnie w aptekach i drogeriach)

MOJA OPINIA:

Kochani nie chcę się zbytnio rozpisywać - byłam bardzo zadowolona z tej maseczki. Nie jestem ogólnie fanką masek do twarzy i raczej rzadko je stosuję ale tą użyłam z przyjemnością. Nie dostałam po niej żadnej reakcji alergicznej co w moim przypadku jest naprawdę ogromnym plusem (wysypuje mnie po większości kosmetyków do twarzy). Jeżeli chodzi o efekt to nie był on jakiś mega spektakularny ale faktycznie skóra była wygładzona i pięknie rozświetlona, czuć było dodatkowo dosyć mocne nawilżenie. Opakowanie również jest estetyczne i przyjemne w użytku. Jedynym minusem jest jak dla mnie cena, gdyż moim zdaniem 17 zł za jednorazową przyjemność to troszkę sporo. Ale jeżeli szukacie produktu, po którym praktycznie natychmiastowo widać efekty to serdecznie polecam.


Pozdrawiam Marta :*
(*PR sample) 

1 komentarz:

  1. To moja ulubiona maska na twarz. Pierwszy raz zastosowałam ją przed sylwestrem i tak od tej pory staram się nakładać ją raz na 2 tygodnie. Ceraz po niej jest rozświetlona i idealnie nawilżona!

    OdpowiedzUsuń