niedziela, 27 października 2013

OOTD #5: Trend na jesień... SKÓRA...









Skórzane spodnie - H&M / Koszula - Bershka / Kurtka - no name / Pasek - Allegro / Torebka - H&M / Okulary - CCC / Łańcuszek - Bershka / Buty - no name / Zegarek - Aldo / Szalik - Primark (Allegro)

Kochani tak jak zapowiadałam we wcześniejszym wpisie pokazuje stylizację ze skórą w roli głównej. Tej jesieni skórzane ubrania, jak i dodatki, czy ubrania ze skórzanymi wstawkami są mega modne. Jest to jeden z dominujących trendów królujących obecnie na sklepowych półkach. Ja zdecydowałam się na zakup spodni w H&M z ekologicznej skórki i skórzaną kurtkę, która jest w mojej szafie już od kilku lat (uważam, że skórzana kurtka jest jedną z podstaw w szafie i powinna ją mieć każda dziewczyna). Czerń przełamałam koszulą w kolorze morskiej zieleni, szalikiem w czaszki oraz torebeczką z motywem skórki wężowej (obecnie zwierzęce wzory są również na topie).

Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba. Piszcie mi w komentarzach co o niej sądzicie. Możecie również wpisywać tam pomysły na nowe wpisy jak i filmiki.

Pozdrawiam Marta :*

4 komentarze: