czwartek, 15 sierpnia 2013

Maybelline Color Whisper - recenzja


 

OPIS PRODUCENTA:

Maybelline Color Whisper to pigmenty koloru zatopione w transparentnej, żelowej bazie. Jedwabista formuła z lekkim olejkiem jojoba daje uczucie komfortu i nawilżenia ust. 12 odcieni.

Cena: 25zł / 3,3g


MOJA OPINIA:

 ZALETY:
  • piękna gama kolorystyczna, w której każda z nas znajdzie coś dla siebie,
  • szmineczka jest mega nawilżająca,
  • daje piękne błyszczące wykończenie na ustach,
  • ma dosyć przystępną cenę,
  • opakowanie jest bardzo wygodne w użytku, zajmuje mało miejsca, jest solidnie wykonane i naprawdę ładnie wygląda.

WADY:
  • szminka niestety nie utrzymuje się zbyt długo na ustach i trzeba ją poprawiać co jakiś czas, orzez co jest też średnio wydajna.


Ogólnie rzecz ujmując ja jestem zakochana w szmince Maybelline Color Whisper i zamierzam zakupić jeszcze kilka odcieni z całej serii. Ten, który ja posiadam jest moim zdaniem piękny i będzie ładnie wyglądał na dziewczynach ze wszystkich typów urody. Jeśli nie przeszkadza Wam częsta aplikacja i poprawienie szminki (mnie osobiście to nie przeszkadza) to jak najbardziej POLECAM :)

Oto szminka na moich ustach:



Pozdrawiam Marta :*

1 komentarz: