niedziela, 21 lipca 2013

OOTD #2: Tunika w kwiaty










Rybaczki - SH / Top - no name / Tunika - H&M / Buty - Nine West / Pasek "LOVE" - New Yorker / Torebka - no name / Obroża - Orsay / Zegarek - Aldo / Pierścionki - H&M i Diva / Okulary - CCC

 Kochani dzisiaj kolejna stylizacja :) Dzięki uprzejmości mojego kolegi, który zgodził się zrobić mi kilka fotek mogę udostępnić Wam tą stylizację. Jakość zdjęć niestety jest gorsza niż ostatnim razem gdyż zdjęcia zostały wykonane zwykłą cyfrówką - mam jednak nadzieję, że nie przeszkadza Wam to aż tak bardzo. Tą stylizację starałam się utrzymać w wesołych i letnich barwach. Uwielbiam kwiatowe wzory więc ta tunika z H&M (kolekcja z zeszłego roku) urzekła mnie od razu nie tylko pięknym wzorem ale również pięknymi i intensywnymi kolorami. 

Mam nadzieję, że podoba się Wam ten zestaw. Napiszcie mi w komentarzach co o nim sądzicie?! :)

Pozdrawiam, Marta :*


10 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądasz, czekamy na filmik na temat włosów. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byłam chora przez ostatni tydzień, ale w tym tygodniu postaram się zabrać za ten filmik :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Piękne włosy, dobrze że górę masz ciemniejszą bo pięknie wyglądasz w ciemnych włosach, a ombre jest delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, nie wykluczam opcji rozjaśnienia delikatnego jeszcze końców ale póki co taki efekt mi wystarcza :) Miałam już blond i rude włosy i niestety w żadnym z tych kolorów nie czułam się dobrze więc pozostanę przy ciemnych :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Gdzie kupiłaś buty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Nine West - w poście pod zdjęciami masz dokładny opis skąd są poszczególne rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie. Buty uwielbiam i o dziwo są dosyć wygodne. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wyglądasz jak modelka <3 wszystko masz idealne , figurę , włosy , uśmiech a i fotograf też całkiem ,całkiem :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to bardzo miłe :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń