poniedziałek, 8 lipca 2013

OOTD #1: Bordowa sukienka


Witajcie Kochani

Dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do Was z outfitem :) W roli głównej pokazuję sukienkę, którą możecie znaleźć jeszcze na wyprzedaży w H&M (ja ją kupiłam w zeszłym tyg za 40 zł przecenioną z 79,90 zł). Mam nadzieję, że duża liczba zdjęć się Wam spodoba :) Liczę też na to, że to nie ostatni post z taką ilością zdjęć i ze stylizacją :) Piszcie mi w komentarzach co myślicie o tym zestawie :) Spis wszystkich rzeczy znajdziecie pod ostatnim zdjęciem :)

Zapraszam do oglądania :) ENJOY :*







Sukienka - H&M (%) / Totebka - CCC / Buty - no name / Okulary - Kari / Zegarek - ALDO / Wisiorek - H&M / Pierścionki - H&M (zestaw 10 szt.) / Pasek - Allegro


Ogromne buziaki i podziękowania dla Was za subskrypcję,
                                                                                              Marta :*

Ps. W następnym tygodniu zapraszam na mój kanał YT gdyż pojawi się filmik z pielęgnacją moich włosów :)

11 komentarzy:

  1. wow! wyglądasz idealnie w tej sukience! więcej OOTD proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Postaram się zamieszczać częściej stylizacje :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. wyglądasz rewelacyjnie:) jaką Ty masz figurę...jej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, co prawda z tą figurą to troszkę przesada bo nie jest idealna. Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  3. Wow * , * piękniejesz nam w oczach :D uwielbiam takie kolory i prześlicznie wyglądasz , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Zaczynam pisać bloga zapraszam do odwiedzin :) http://delish-me.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej stylizacji pasowałyby jeszcze takie buty http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/stradivariussales/298084/1875503/Sanda%C5%82y%2Bna%2Bplatformie%2Bz%2Bpaskami%2Bna%2Bkrzy%C5%BC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pasowałyby zdecydowanie. Postawiłam jednak na wygodę, poza tym te sandały to są jedyne sandały płaskie jakie mam. Rozglądam się za czymś nowym ale póki co lipa ;/ Pozdrawiam :)

      Usuń