niedziela, 23 czerwca 2013

Trend na lato - ombre :)



Nie wiem czy takie malowanie włosów jest jeszcze w modzie ale już od zeszłego roku chciałam sobie zrobić ombre. Cały rok się na to zbierałam bo już od zeszłych wakacji, ale wreszcie się odważyłam. Chciałam bardzo delikatnego efektu i myślę, że taki osiągnęłam :) Rozjaśnianie włosów niestety wiążę się z ich przesuszeniem i ogólnym zniszczeniem dlatego musiałam zainwestować w kilka nowych kosmetyków, które mam nadzieję przywrócą w miarę normalny wygląd moim włosom :) Chciałabym nakręcić filmik z nową pielęgnacją moich malowanych włosów - dlatego jeśli taki filmik by Was interesował to piszcie mi w komentarzach czy chcecie coś takiego zobaczyć??

Podoba Wam się efekt ombre?? Myślicie, że ten kolorek jaki mam teraz na głowie, a właściwie dwa kolory mi pasuje??

Pozdrawiam Marta :*

9 komentarzy:

  1. Pięknie i naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mnie też odpowiada taki naturalny efekt :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo kobieco. Fajnie, że zrobiłaś taki naturalny efekt. A co do filmiku o pielęgnacji farbowanych włosów to jestem absolutnie na TAK ! Swoje włosy też farbuję i chętnie posłucham, czego Ty używasz do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Filmik postaram się nagrać w tym tygodniu i zamieścić w weekend :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pasuje ci to ombre :) cudne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w ombre wyglądasz bardzo świeżo :) pasuje Ci ;]

    OdpowiedzUsuń