czwartek, 16 maja 2013

Mgiełka do twarzy z witaminą E (The Body Shop) - recenzja


WEDŁUG PRODUCENTA:

Delikatna mgiełka do twarzy, dla każdego rodzaju cery. Zawiera pantenol i wodę różaną, które błyskawicznie odświeżają i nawilżają skórę, pozostawiając ją miękką i jedwabiście gładką. Idealna pod makijaż. Nie testowana na zwierzętach.

Skład: Water, Butylene Glycol, Glycerin, Panthenol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Alchohol Denat., Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Methylparaben, Lecithin, Rosa Centifolia (Rose) Water, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben.

Cena: 39zł / 100ml

MOJE ZDANIE:

Zalety:
  •  Mgiełka bardzo dobrze i szybko odświeża skórę twarzy,
  • Ma piękny różany zapach,
  • Delikatnie nawilża skórę,
  • Utrwala bardzo ładnie makijaż i przeciwdziała efektowi upudrowanej twarzy,
  • Ma bardzo poręczną i wygodną w stosowaniu butelkę.


Wady:
  • Dostępność produktu (dostępny tylko w sklepach The Body Shop oraz na Allegro)
  • Cena gdyż produkt do mega wydajnych nie należy.


Ogólnie rzecz ujmując to uwielbiam ten produkt. Stosuję go jako utrwalacz makijażu, dzięki niemu puder bardzo ładnie stapia się z podkładem tworząc jedną całość. Daje dzięki temu bardzo ładny efekt wykończenia makijażu. Zauważyłam właśnie, że będzie mi się on kończył i już jestem przerażona co zrobię jak mi się skończy. W czerwcu planuję wyjazd do Krakowa, zatem na 100% kupię sobie zapas tej mgiełki. Jedynym jej minusem jest średnia wydajność (chociaż może to ja za dużo się nią psikam, po prostu uwielbiam efekt jaki daje, no i ten cudny zapach :P)...

Mam nadzieję, że recenzja się przyda :)

Pozdrawiam Marta :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz