sobota, 18 maja 2013

Lista marzeń - maj, czerwiec 2013



Kochane oto moja lista marzeń na najbliższe 2 miesiące, a właściwie półtora. :) Mam nadzieję, że na więcej rzeczy się nie skuszę :P

Oto lista przedmiotów ze zdjęcia:
  1. Tusz Yves Rocher Sexy Pulp
  2. Szminka MAC w odcieniu Sunny Seoil (zamiast Sunny Seoil kupiłam Creme Cup)
  3. Róż Benefit Coralista
  4. MAC Fix +
  5. Pędzel do podkładu Real Techniques Expert Face Brush
  6. Lakier Inglot nr 360 (zamiast nr 360 kupiłam nr 361)
Po kupieniu któregokolwiek z przedmiotów będę go wykreślała z powyższej listy (jak i mojej ogólniej listy marzeń z bloga) dzięki czemu będziecie mieć podgląd na kosmetyki, które już kupiłam :)

A Wy co chciałybyście kupić w najbliższym czasie?? Czy któryś z ych kosmetyków znajduje się na Waszej liście??

Pozdrawiam Marta :*

1 komentarz:

  1. Poziomkowaa, czekam z niecierpliwością na filmik :*:)

    OdpowiedzUsuń