sobota, 13 kwietnia 2013

Zawartość akrylowych szufladek - edycja wiosenna :)




Do przechowywania swoich kosmetyków do codziennego użytku stosowałam zawsze kosmetyczkę. Jednak sposób ten stał się mało praktyczny z momentem rozpoczęcia oglądania filmików na YT i otwarciem mojego kanału... Mój zbiór zaczął się sukcesywnie powiększać i  kosmetyczka przestała spełniać swoje zadanie. Dlatego też zakupiłam w Jysk'u takie akrylowe szufladki - trzymam w nich rzeczy najczęściej stosowane tak aby były pod ręką - zatem to nie jest moja cała "kolekcja" kosmetyków. Całość zobaczycie pewnie kiedyś w jakimś filmiku. :)

Jeżeli chodzi o zawartość szufladek to w ostatniej szufladce trzymam kosmetyki do twarzy - korektory, pudry matujące, najczęściej używane róże i rozświetlacz. W środkowej znajdują się tusze do rzęs, cienie w kremie i linery. Natomiast najwyższy poziom został podzielony na dwie szufladki - w tej po prawej znalazły swoje miejsce pojedyncze cienie do powiek, natomiast po lewej trzymam produkty do ust.

Staram się co jakiś czas zmieniać zawartość tych szufladek tak by mój zbiór się stopniowo zmniejszał i aby kosmetyki się nie starzały.

A Wy jak przechowujecie swoje najpotrzebniejsze kosmetyki?? Czy kosmetyczka to wciąż najpopularniejszy sposób??

Pozdrawiam Marta :*

7 komentarzy:

  1. Ja maluje się w łazience i tam też przechowuje kosmetyki w komódkach z Ikei:) Również zrobiła bym o tym notkę, ale niestety światło w łazience nie pozwala zrobić ładnych zdjęć:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze wielka szkoda, chętnie podpatrzyłabym zawartość Twoich szufladek i sposób przechowywania kosmetyków. :) Mam nadzieję, że kiedyś uda Ci się zrobić taki wpis i będę czekać na niego z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. jak wszystko poukładane musze podobne kupic bo mam ine i ciężko się otwierają

    OdpowiedzUsuń
  3. ja moje kosmetyki przechowuję w koszyku też z Jyska ale po tym wpisie mam ochotę zakupić takie szufladki :D pewnie przy następnej wizycie w TBG rozglądne się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kochana, świetna zawartość szufladek ! ;> A co do szufladek są one jeszcze dostępne ?
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem Jysk wycofuje te szufladki ze swojej oferty. Ale w sklepach stacjonarnych można je dzięki temu teraz kupić w bardzo przystępnej cenie. Ostatnio jak je widziałam to były po 20 zł. Powodzenia w poszukiwaniach :)

      Usuń