czwartek, 24 stycznia 2013

Zimowe klimaty :)



Dzisiejsza stylizacja jest niestety niekompletna gdyż na tym zimnie nie chciało mi się rozbierać do fotek - ale zobaczycie to co miałam na sobie od zewnątrz. Zdjęcia są efektem weekendowego spaceru z moją P. Akurat ma nową lustrzaneczkę i udało się nam kilka chwil ująć na fotkach. Strasznie zazdroszczę jej tego aparaciku i mówiłam jej to wiele razy, dlatego od teraz odkładam na porządną lustrzankę. Ułatwiłaby mi ona prowadzenie bloga no i tego mojego kanału na YT - obecnie jak patrzę na jakość moich filmików to wręcz płakać mi się chce dlatego też straciłam chęć i wenę do nagrywania.:(

Ale wracając do stylizacji, a właściwie jej części to jest to mój standardowy zestaw - chodzę tak do pracy jak i ogólnie na co dzień po mieście.




Kurtka - no name / Rękawiczki - no name / Legginsy - Zara / Czapka - Pepco / Komin - Top Secret / Kozaki - Heavy Duty / Torebka - no name (bardzo podobna do jednego z ostatnich modeli Zary)

To jeden z nielicznych takich spacerów niestety, gdyż w takie zimno to nawet nie chce się wychodzić, a w dodatku moja P. studiuje i nie możemy się aż tak często widywać nad czym bardzo ubolewam bo vardzo ale to bardzo za nią tęsknię ... :(


A to miejsce, w którym byłyśmy - muszę przyznać, że ma swój urok. Chyba trzeba z niego częściej korzystać i odwiedzać, nie tylko jako plener do robienia zdjęć ale też by odpocząć trochę od zgiełku miasta i zrelaksować się. Nawet sobie nie wyobrażacie jak tam jest pięknie jesienią - ale wszystko przed nami, pokażę Wam z pewnością :)

Dobranoc Kochane :*

Życzę spokojnej nocy i owocnego w sukcesy dnia jutrzejszego... :)


2 komentarze:

  1. Akurat ostatnio zamarzyła mi się stylizacja zimowa w twoim wykonaniu , mile mnie to zaskoczyło że jest :DDDD przepięknie wyglądasz ,mam nadzieję że wena na nagrywanie na YT wróci :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło mi to słyszeć. Niestety stylizacja nie jest kompletna, ale jak się zrobi cieplej i moja P. mi pomoże ze zdjęciami to może pojawi się więcej stylizacji :) Co do YT to w lutym chciałabym by pojawił się już tam jakiś filmik bo bardzo tęsknię za nagrywaniem, mam w dodatku wrażenie, że w filmiku jestem widzom w stanie przekazać więcej informacji niż przez posta. Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję za miły komentarz i zaglądanie do mnie :*

      Usuń