sobota, 26 stycznia 2013

Recenzja tabletek ze skrzypem BioOgrody


WEDŁUG PRODUCENTA:

Jest to preparat na bazie ziołowej z dodatkiem witamin i minerałów. Zawarte w nim ekstrakty ze skrzypu polnego i pokrzywy oraz witaminy i minerały wzmacniają włosy, paznokcie i uelastyczniają skórę. Dzięki dodatkowej zawartości błonnika preparat wspomaga odchudzanie wpływając tym samym na atrakcyjną sylwetkę. Działa też lekko moczopędnie, usuwając z tkanek nadmiar wody.

Działanie
Regularnie stosowany przyczynia się do:
  • wzmocnienia włosów
  • regeneracji paznokci
  • poprawy wyglądu i elastyczności skóry
  • poprawy przemiany materii
  • uzupełnienia diety w witaminy, minerały i błonnik

  • Przeznaczenie

  • wypadanie włosów
  • kruchość paznokci
  • niedobory witamin i składników mineralnych

    Aktywne składniki
    Wyciąg ze skrzypu polnego, Wyciąg z pokrzywy, Witaminy : C, A, E, B1, B2, B6, Biotyna, Niacyna, Wodoro-asparginian cynku, Błonnik.



    Teraz przedstawię Wam krótko swoje zdanie.

    ZALETY:
    - po miesiącu zauważyłam wyraźną poprawę w kondycji moich włosów, co do paznokci nie mogę się wypowiedzieć gdyż raczej mam od zawsze mocne i twarde paznokcie,
    - wyraźnie mniejsze wypadanie włosów,
    - stan skóry również się poprawił, stała się elastyczniejsza i ma bardziej wyrównany koloryt,
    - plusem jest w miarę niska cena,
    - spora zawartość tabletek w opakowaniu (100 sztuk przy codziennym stosowaniu 2 razy dziennie według ulotki wystarcza na prawie 2-miesięczną kurację - stosowałam przez pierwszy miesiąc te tabletki 2 razy dziennie, obecnie łykam jedną tylko rano czyli raz dziennie),
    - tabletki są wygodne w połykaniu.

    WADY:   
    - mało poręczne opakowanie,
    - tabletki o średnio przyjemnym ziołowym zapachu,
    - nie zauważyłam by wspomógł odchudzanie czy też przemianę materii.

    Ogólnie jestem mega zadowolona z efektów. Kupiłam go z nadzieją na polepszenie stanu moich włosów i zmniejszenie wypadania na co zdecydowanie ten suplement diety wpłynął bardzo pozytywnie. :) Zapach tabletek jest zdecydowanie do zniesienia gdyż nie jest aż tak bardzo intensywny, duże opakowanie również nie przeszkadza mi zbytnio w użytkowaniu. Nie liczyłam się z tym, iż wpłynie na przemianę materii i nie kupiłam go z myślą o takiej funkcji.

    Jestem bardzo zadowolona z tego preparatu i polecam wypróbowanie go. Wiem, że nie pomoże każdej z Was ale może chociaż części da jakieś rezultaty. Jest to moja szczera opinia i mam nadzieję, że komuś się ona przyda. Cena tego specyfiku (gdyż nie podałam wcześniej) to około 15 zł w aptekach.

    Naprawdę POLECAM :)

    Pozdrawiam Kochane :*
  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz