poniedziałek, 28 stycznia 2013

Recenzja balsamu do ust EOS


ZDANIEM PRODUCENTA:

Zapewnia on długotrwałe nawilżenie oraz widoczne wygładzenie. Bogaty w masło shea, olejek jojoba oraz witaminę E. Pozbawiony glutenu, parabenów, ftalenów oraz wazeliny. Balsam do ust EOS jest w 95% organiczny, w 100% naturalny.

Dostępny w kilku wariantach:
- Sweet Mint
- Summer Fruit
- Honeysuckle
-Strawberry i in.
Istnieje również wersja z filtrem przeciwsłonecznym spf 15.



MOJE ZDANIE 

ZALETY: 
- opakowanie miłe dla oka,
- przyjemny zapach,
- jest słodki w smaku,
- bardzo wydajny, 
- jest w 95% organiczny (jeśli ktoś chce być mega "naturalny").

WADY: 
- nie daje długotrwałego nawilżenia,
- nie wygładza ust, 
- opakowanie nie jest poręczne,
- w moim przypadku "mizianie" po ustach tą kulką spowodowało pojawianie się zajadów (nie jestem pewna czy to od tego ale pojawiały się one najczęściej po używaniu tego balsamu),
- szybko znika z ust,
- dość wysoka cena jak za produkt, który mało robi. 

Ogólnie nie jestem zachwycona tym produktem. Owszem były miesiące kiedy najczęściej go używałam i bardzo chwaliłam za prostotę aplikacji, miły zapach i słodziutki smak, ale po dłuższych przemyśleniach stwierdzam iż nie jest to produkt, który koniecznie musi znajdować się w mojej kolekcji. Wiem już teraz, że nie kupię go ponownie (no chyba, że mi coś odbije :P). Jeżeli ktoś lubi takie gadżety to faktem jest, że zwraca on uwagę innych osób, ale jeśli szukacie dobrego nawilżenia to w tym produkcie nie znajdziecie tego.

Polecam go osobom lubiącym wydziwiane i ładnie wyglądające gadżety, NIE POLECAM osobom szukającym dobrego i działającego balsamu do ust.

Mam nadzieję, że moja recenzja pomoże Wam w zaoszczędzeniu kilku groszy, które moglibyście wydać na jakiś bardziej wartościowy produkt. :)

Pozdrawiam Marta :*

2 komentarze:

  1. o kurka, właśnie planowałam go zamówić... :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz go zamówić jeśli tak bardzo Cię korci, to jest tylko moje zdanie. W moim przypadku nie spisał się, ale u Ciebie może być inaczej. Pozdrawiam :)

      Usuń