środa, 30 stycznia 2013

New in... - Buty do jazdy konnej albo inaczej kalosze :)


Witam Was Kochane :)

Nie wiem czy Wam wspominałam, hmmm raczej na pewno wspominałam, że nie przepadam za zimą. Ta temperatura poniżej zera mnie wykańcza, noszenie tylu warstw ubrań, ale najbardziej to nie cierpię tej ciapy na chodnikach... Dlatego też postanowiłam zainwestować w kalosze - ale wszystkie jakie znalazłam wyglądały totalnie jak takie gumiary, w których wychodzi się na pole (mój dziadek miał takie do kopania ziemniaków i innych czynności na gospodarstwie :P), zero zgrabności czy ładności w tym. Ale znalazłam takie, które wydały mi się całkiem niezłe - zresztą same oceńcie po zdjęciach. :) Znalazłam je na stronie decathlon.pl w dziale z obuwiem do jazdy konnej :)




Byłam w nich dzisiaj pierwszy raz i muszę się pochwalić, że są bardzo wygodne i co najważniejsze nie przemakają !!! :)

Jak Wam się podobają?? Powiedzcie, upadłam na głowę kupując je?? :P

Pozdrawiam Marta :*

4 komentarze:

  1. Dzisiaj przez przypadek trafiłam na twój kanał na yt. Ciekawe filmiki masz i jesteś sympatyczna. Zwróciłaś moją uwagę bo jesteś bardzo podobna do aktorki latino, która nazywa się Livia Brito. Mam pytanie :) nie jesteś czasem zodiakalnym bykiem? może się mylę, ale jestem ciekawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem bykiem tylko zodiakalną wagą i niecały tydzień temu miałam urodzinki :P Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mam takie same i lubię je,za wyjątkiem męczenia się ze zdejmowaniem. czy twoje też tak cieżko schodzą? kupiłaś swój rozmiar, czy większe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ogromy problem ze zdejmowaniem ich, ale już się do tego przyzwyczaiłam. Kupiłam swój rozmiar tzn. noszę zwykle rozmiar 36 lub 37 a kupiłam 37 wzorując sie na tabeli rozmiarów ze strony. Chyba dobrze wbrałam bo 2 pary skarpetek mi się spokojnie do środka mieszczą :) Pozdrawiam :)

      Usuń