piątek, 21 grudnia 2012

Lista życzeń

Witajcie Kochane

Święta tuż tuż... Cieszycie się?? Ja jestem mega podekscytowana i zawsze napalam się na ten świąteczny nastrój jak szczerbaty na suchary :P

Skoro mowa o Świętach to nie można nie wspomnieć o prezentach. Kupiliście już dla bliskich wszystkie podarki?? Ja szczerze mówiąc zamierzam jutro dokończyć zakupy - ale raczej większość jest już zakupiona :)

Pokażę Wam co ja chciałabym dostać pod choinkę gdyby Kochany Mikołaj był taki wspaniały :) Może i Wam wpadnie coś w oko i podpowiecie ten pomysł komuś kto jeszcze nie wie czym Was obdarować :)

1. Perfumy Marc Jacobs Dot lub Daisy - to chyba najbardziej "pożądany" przeze mnie prezent. Marzę o tych perfumach już od dawna.



2. Kolejnym kosmetykiem jest rozświetlacz z MAC'a Soft & Gentle



3. Maska do włosów lub olejek Macadamia - muszę porządnie odżywić moje włosy i przyznam, że ta seria produktów mnie bardzo korci :)



4. Mgiełka do twarzy z witaminą E The Body Shop



5. Olej różany Stara Mydlarnia :)



A jak wygląda Wasza lista wymarzonych prezentów pod choinkę??

Pozdrawiam, Marta :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz