środa, 10 października 2012

Mieszkanko dla mojej biżuterii

Witajcie Kochane

Pokażę Wam dzisiaj jak zorganizowałam mieszkanko dla mojej biżuterii. Jestem osobą, która uwielbia dodatki, a jeśli chodzi o biżuterię to dosłownie szaleję na jej punkcie. Po tym jak moja kolekcja zaczęła się z roku na rok powiększać postanowiłam znaleźć dla niej nowy sensowny domek. Tak więc rzeczy, które noszę najczęściej przeniosłam do skrzyneczki z przegródkami kupionej w Empiku, którą pomalowałam na biało - możecie ją zobaczyć przed zmianą TUTAJ.



Zatem rzeczy mniejsze typu pierścionki, kolczyki i małe wisiorki umieściłam w białej skrzyneczce (podobną tylko mniejszą możecie kupić w Pepco jest od razu w kolorze białym), natomiast przedmioty większe typu obroże i naszyjniki umieściłam w okrągłym ozdobnym pudełku kupionym w sklepie z drobiazgami :)



Bardzo podoba mi się ten sposób przechowywania biżuterii gdyż mam wszystko pod ręką.

A Wy co o nim sądzicie?? Mam nadzieję, że natchnęłam Was troszkę do zmiany organizacji Waszych skarbów. :)

Pozdrawiam :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo funkcjonalne pudełko. Świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda, to taka alternatywna, dla skrzynek na narzędzia, a wygląda o wiele lepiej i bardziej elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna ta skrzyneczka biała, muszę popatrzeć w Pepco

    wyłącz weryfikację obrazkową

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny sposób, podobają mi się też takie a'la rameczki podziurkowane, gdzie można wbijać kolczyki wkrętki:)

    OdpowiedzUsuń