sobota, 27 października 2012

Czemu taka piękna jesień musi się kończyć??

Witajcie Kochane

Nie wiem czy wiecie ale jestem wielką zwolenniczką lata, jesień też lubię szczególnie jeśli jest ładna słoneczna pogoda oraz za piękną gamę kolorystyczną na drzewach. Niestety po jesieni przychodzi zima, której nie cierpię :( To zimno, ponure dni, że nie wspomnę o ciapsku i mokrych butach co mnie najbardziej wkurza :(

Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z zeszłego tygodnia z ostatniego chyba tak ładnego dnia tej jesieni - niestety za późno zaczęłyśmy robić zdjęcia i nie widać tych pięknych kolorów :( Ale zobaczcie co jest na dobre wspomnienie tej jesieni

Moja Kochana P.



No i moje jedyne zdjęcie godne pokazania - moja P. na wszystkich zdjęciach wychodzi dobrze czego nie można powiedzieć o mnie :P



Chciałabym by ta jesień z ciepłem została u nas dłużej



Kochani życzę nam wszystkim chociaż jeszcze jednego pięknego i słonecznego tygodnia tej jesieni



Ps. swoja drogą wracając do P. to byłam u niej w tym tygodniu na 2 dni w Rzeszowie - szukałam pracy ale jak zwykle kiedy jesteśmy obie to nie możemy przejść obojętnie obok jakiegoś sklepu :P Achhh ta kobieca natura :P
Jutro porobię fotki i pokażę co kupiłam - od razu mówię jest tego naprawdę niewiele gdyż próbowałam ograniczyć wydatki :)

Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. świetnie wyglądacie:) z niecierpliwością czekam na post zakupowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie znoszę zimy! wczorajszy śnieg mnie totalnie zszokował i zdołował... brrr!

    OdpowiedzUsuń