poniedziałek, 29 października 2012

Blogi, na które lubię zaglądać :)

Witajcie Kochane

Siadłam do napisania kolejnej notki gdyż wykąpałam się już i leżę wygodnie w łóżeczku. Postanowiłam zajrzeć na moje ulubione blogi, a także znalazłam 2 nowe które całkowicie zawróciły mi w głowie. Wiem, że kiedyś już Wam pokazywałam moje ulubione blogi zagraniczne zatem dzisiaj pokażę 4 blogi polskie o tematyce głownie kosmetycznej.

2 z nich będą to blogi znane już od jakiegoś czasu przeze mnie, a 2 zupełnie nowe które odkryłam dzisiaj i już jestem w nich zakochana i wiem, że będę na nie bardzo często zaglądać.

Zacznę może od blogów znanych już wcześniej przeze mnie:

1. Pierwszym z nich będzie blog jednej z moich ulubionych youtubowiczek - KLIK

Od razu podaję Wam adres do bloga - nissiax83.



Bardzo lubię oglądać jej filmiki i czytać bloga. Zawsze znajdę tam coś ciekawego dla siebie. Jest to dziewczyna, która swoimi wpisami motywuje mnie do rzadszego kupowania kosmetyków kolorowych - co uważam za duży plus (nie zawsze mi to wychodzi ale staram się :P).

2. Kolejnym znanym już od dawna przeze mnie blogiem jest The Beauty of Fashion.



Poznałam tą dziewczynę prowadząc bloga na Pingerze. Wystawia bardzo trafne, szczere i czytelne recenzje. Moim zdaniem ma niezwykłe wyczucie w sprawie kupowania nowych kosmetyków. Zawsze z miłą chęcią czytam jej wpisy i zauważyłam, że z niecierpliwością czekam na kolejne. W dodatku jest bardzo sympatyczną osóbką, która zawsze odpisuje na komentarze - co bardzo w niej cenię.

Teraz przejdę do 2 nowych blogów po których obejrzeniu wręcz nie mogłabym o nich nie wspomnieć

3. Trzeci blog znalazłam dzięki The Beauty of Fashion (za co jej bardzo dziękuję :*) - to Innocent Greed.

Mimo, iż blog ten znalazłam dopiero dzisiaj to widzę, że dziewczyna zna się na rzeczy. Również piszę rzetelne opinie na temat kosmetyków, dodatkowym plusem jest ogromna czytelność bloga i naprawdę dobrej jakości zdjęcia (ahhhh chciałabym takie móc robić).

4. Ostatnim już blogiem na dzisiaj jest - Beauty & MAC.



Ta blogerka nie ukrywam przyciągnęła mnie do siebie swoją pasją do MAC'a - ja chciałabym sobie móc pozwolić rozwinąć moja pasję do tych kosmetyków niestety względy finansowe na to nie pozwalają. Co dodatkowo mnie kusi do zaglądania na tego bloga to bardzo czytelne opinie i z tego co zdążyłam zauważyć bardzo szczere. Kolejnymi plusami są piękne, wyraźne zdjęcia i przejrzystość bloga.


Kochane to by było na tyle jeśli chodzi o moich ulubieńców blogowych o tematyce kosmetycznej i urodowej. Ostatnio stałam się maniaczką testowania nowych kosmetyków ale póki co z umiarem wprowadzam to w życie. :P

POLECAM Wam odwiedzenie blogów dziewczyn i mam nadzieję, że nie obrażą się za użycie ich banerów w tym poście.

Ps. Dziewczyny jeśli to przeczytacie kiedyś to pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że nie pogniewacie się na mnie za takie jednorazowe podkradnięcie banerów.

Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie wiesz jak miło mi się zrobiło jak przeczytałam to co napisałaś! Cieszę się bardzo, że mój blog przypadł Ci do gustu i będę dążyć do tego aby tak pozostało:)

    Bloga Innocent Greed polecam z całego serca bo prowadzi go niezwykle sympatyczna dziewczyna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest mi strasznie miło, że mój blog znalazł się w tym zestawieniu, mimo, że znasz go od niedawna :) to wiele dla mnie znaczy :)

    a odnośnie moich zdjęć na blogu to tydzień temu stworzyłam post, w którym opisałam jak robię zdjęcia na bloga i jak je później obrabiam. zerknij i zobacz, że robienie dobrych jakościowo zdjęć wcale nie jest takie trudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten post i zainspirował mnie do znalezienia nowych miejsc w domu odpowiednich do fotografowania - mam tylko nadzieję, że mój sprzęt za tym nadąży. Dziękuję za odpowiedź bardzo mi miło, że zajrzałaś na mój blog :) Pozdrawiam :*

      Usuń