piątek, 28 września 2012

Moja kolekcja ESSIE

Witajcie Kochane

Dzisiejszy wpis poświęcę moim ulubionym ostatnio lakierom Essie. Jak już pisałam mam obsesję na ich punkcie - mają przepiękne kolory, formułę i genialny, ułatwiający znacznie malowanie pędzelek. Pokażę Wam moją dotychczasową kolekcję - jest maleńka, ale jak już pisałam we wcześniejszym wpisie cena jest dość znacznym wyznacznikiem moich możliwości kupna kolejnych buteleczek.


Nazwy lakierów patrząc od lewej:
- Essie Turquoise & Caicos
- Essie Miny Candy Apple
- Essie Fiji
- Essie Chinchilly
- Essie Watermelon


A jakie są Wasze ulubione marki i kolory lakierów do paznokci??

Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Śliczne. Ja nie mam ulubionej marki. W mojej 30-buteleczkowej kolekcji są różne marki i duża rozpiętość kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń