środa, 26 września 2012

ESSIE Chinchilly

Witajcie Kochane

Odkąd kupiłam pierwszy lakier Essie ogarnęła mnie jakaś mania na punkcie tych lakierów - podobają mi się nie tylko ich kolory ale i formuła, no i ten nowy pędzelek wymiata. :) Wadą jest niestety cena - bo jak wszystkie wiemy 35 zł piechotą nie chodzi. :/ Dlatego staram się robić rozważne i przemyślane zakupy w szafach Essie w Super-Pharm czy w Douglasie.

Ten kolor chodził za mną już od dłuższego czasu. Mowa tutaj o Essie nr 77 Chinchilly - nazwa bardzo trafna bo kolor faktycznie przypomina futerko szynszyla - ciemny szary z nutką fioletu :P (słodkie zwierzątka swoją drogą). Oto sprawca całego wpisowego zamieszania:


A tak lakier prezentuje się na pazurkach:


Jak Wam się podoba efekt??

Ps. Jakie są Wasze ulubione kolory lakierów do paznokci na jesień??

Pozdrawiam :*

3 komentarze:

  1. Świetny kolor, planuję kupić podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wygląda. Ja mam nieco jaśniejszy. A jeśli chodzi o jesień to nie ograniczam się do stonowanych kolorów paznokci. Lubię sobie czasem poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie jak szynszyl :D nie mam jeszcze żadnego lakieru essie, ale czaję się na nie :D

    OdpowiedzUsuń