czwartek, 12 lipca 2012

Inglot nr 665

Cześć Dziewczyny

Chciałam Wam na początku podziękować, że mnie odwiedzacie i wracacie na mojego bloga i mój kanał. Nawet nie wiecie ile radości daje mi nagrywanie dla Was filmików i czytanie Waszych komentarzy :) DZIĘKUJĘ :)

A teraz przechodzę już do właściwej części wpisu - chciałam Wam pokazać lakier do paznokci z Inglota z tej oddychającej kolekcji nr 665... Zakochałam się w tym odcieniu od pierwszego wejrzenia - kolor na pazurkach jest bardziej intensywny niż w buteleczce i wystarczy jedna warstwa by nie było widać prześwitów co mnie niezmiernie cieszy :)
Musze Wam go pokazać na zdjęciach mimo, że one nie oddają prawdziwej urody tego koloru :)
Podoba się Wam ten kolor??

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. A te śliczne kwiatki to co to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kwiatuszki to akurat kupiłam w zwykłej drogerii w komplecie były białe i turkusowe - koło 5 zł dałam za nie.

      Usuń