czwartek, 7 czerwca 2012

Cudo z mojej listy must have - ALDO

Witajcie Kochane :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać mój nowy nabytek z Aldo. Jest to zegarek z mojej listy must have... Ogólnie nie on konkretnie był na liście tylko zegarek jakikolwiek gdyż od 5 lat nie noszę zegarka - mój stary zepsuł się dawno temu i nawet nie opłacało się go naprawiać.:(
Zatem wreszcie doszłam do wniosku, że pora na nowy... Do jego kupna zbierałam się od ponad pół roku - i wreszcie jest. Przez 2 godziny biegałam po galerii i mierzyłam różne zegarki, aż wreszcie zdecydowałam się na ten - dość prosty w męskim stylu w kolorze różowego złota. Szczerze mówiąc nie chciałam bardzo drogiego zegarka, a w przypadku tego cena była do zniesienia, jednakże to była górna granica jaką postawiłam sobie. Zapłaciłam za niego 149 zł - to cena odpowiednia, gdyż założyłam że maksymalnie mogę za zegarek dać 160 zł - zatem się zmieścił hehe :P


Najlepsze jest to, że zegarek nie należy do jakiś ogromnych ale i tak na mojej chudziutkiej rączce wygląda jak olbrzym :P Ale i tak mi się podoba :D

A tutaj zdj zapożyczone z jednego z blogów :)

A Wam się podoba mój wybór?? Nosicie na co dzień zegarki, i czy lubicie nosić?? Mnie się ciężko przyzwyczaić po tak długim czasie :P

4 komentarze:

  1. boski! właśnie przymierzam się do zakupu tego typu zegarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, ja nie nosze zegarków, choć ostatnio też się przymierzam by sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi sie zegarki w takim stylu. Od jakiegoś czasu tez poluję na jakiś, jendak cos zabrać się do upolowania nie mogę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń