poniedziałek, 4 czerwca 2012

Caudalie Beauty Elixir

Witajcie Kochane

Chciałam Wam pokazać mój nowy zakup - Beauty Elixir z firmy Caudalie... Ta mgiełka do twarzy zrobiła ostatnio dużą furorę na blogach i kanałach YT. Sama skuszona pozytywnymi opiniami postanowiłam ją wypróbować. Wadami według niektórych dziewczyn są cena i zapach tej mgiełki. Jeśli chodzi o moje pierwsze wrażenia to cena rzeczywiście powala (48 zł w aptece na poziomie -1 w Galerii Krakowskiej) ale zapach mimo, że dość mocny i intensywny jest bardzo przyjemny. Ogólnie nie przepadam za kosmetykami z zapachem (oprócz wiadomo żeli pod prysznic i maseł do ciała) ale tutaj zapach mi nie przeszkadza, a wręcz jest nawet bardzo przyjemny...

Co do dalszych moich wrażeń to muszę wypróbować ten specyfik dłużej - zapewne po jakimś czasie dam Wam znać co o nim sądzę i może pojawi się nawet recenzja :)
Ps. w tej torebeczce z Aldo znajduje się moje małe cudo - ale to już w jednym z kolejnych wpisów :)

A tutaj macie kilka opinii dziewczyn z YT
Ten filmik możecie znaleźć TUTAJ
Ten filmik znajdziecie TUTAJ
Natomiast filmik tej Pani znajdziecie TUTAJ

Teraz pytanie do posiadaczek tego cuda w buteleczce - co Wy sądzicie o tym produkcie??

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz