piątek, 18 maja 2012

Mint Candy Apple

Witajcie

Ogólnie skończyłam już kolejny dzień juwenaliów, może i wcześnie ale jakoś nie czuję się na siłach by dalej uczestniczyć w hulankach i swawolach. Dodatkowo widok mojego byłego z nową "zdobyczą" nie przyczynia się do kontynuowania zabawy, a już na pewno nie w dobrym humorze. Ale nie o tym miało być :P
Jak wszystkim zapewne znawczyniom mody wiadomo pastele, a w tym mięta są bardzo na topie w tym okresie wiosennym. Ja również uległam temu trendowi. Dlatego zakupiłam słynny i zachwalany przez wszystkich lakier Essie Mint Candy Apple - szczerze powiem, że mam mieszane uczucia co do niego. Myślałam, że na paznokciach da bardziej oszałamiający efekt, ale w sumie nie ma zbytniej rewelacji. Owszem kolor jest śliczny, ale za taką cenę spodziewałam się czegoś lepszego. Pokazuję mój lakier na paznokciach (same oceńcie)
A to już zdjęcia z neta
Czy podzielacie zdanie innych blogerek i Wam też podoba się ten kolor??

Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny lakier. Na pierwszym zdjęciu przypomina lakier Revlon Barracuda. Na następnych zdjęciach widać, że jest inny. Bardzo ładny.
    Przykro mi z powodu byłego chłopaka.
    A jakie zespoły czy artyści byli na Juwenaliach?
    Pozdrawiam
    Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas w środę na kampusie byk Skangur, w czwartek natomiast Letni Chamski Podryw i Baciary - nic specjalnego ale ludzie się świetnie bawili :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń